Teknisk servicemedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:
Som teknisk servicemedarbejder ved vores plejehjem ældre boliger og lokalcentre får du mulighed for at blive en vigtig, vellidt og værdsat samarbejdspartner for det pleje- og sundhedsfaglige personale, der har som opgave at sørge for at skabe den bedst tænkelige dagligdag for plejehjemsbeboerne, brugerne af lokalcentre og ældreboliger.

Det bliver din opgave at sørge for at ”tingene” fungerer og for at der styr på ”materiellet”, så borgernes boliger fungerer, og så plejepersonalet kan bruge deres tid på og med borgerne. 

Dine væsentligste opgaver bliver: 

  • Vedligehold af bygninger og deres tekniske installationer. Herunder ABA.AVS. ADK med flere.
  • Varetage brandinstruktion af plejepersonalet.
  • Udarbejde ind og fra flytningssyn sammen med beboere og deres pårørende.
  • kontakt til leverandører og samarbejdspartnere.
  • Betjening af velfærdsteknologi (hjælpemidler for beboerne)
  • Affaldshåndtering.
  • Service og administration af biler, busser og cykler.
  • Løsning af diverse ad hoc. opgaver for de borgere og medarbejdere, der anvender bygninger og udstyr.

Som teknisk servicemedarbejder bliver du del af et team på 4 eller flere servicemedarbejdere, der er ansvarlige for en velfungerende drift af de områder som teamet er tilknyttet. Kulturen i det tekniske serviceteam er, at man udviser selvstændighed og ansvarlighed for sine egne huse, og at man i Bygningsafdelingen hjælper hinanden på tværs af teams og distrikter, når der er behov for det. Du vil derfor også skulle være indstillet på at løse opgaver i andre huse, end der hvor du har dit daglige arbejde.

Til teamet er der tilknyttet en teknisk serviceleder, der leder og understøtte fagligheden i opgaveløsningen. 

I stillingen skal du forvente på sigt at kunne komme til at deltage i en rådighedsvagt ca. hver 6 uge. Rådighedsvagten tager opkald uden fra normal arbejdstid. Opkaldene kommer fra vores plejehjem, lokalcentre og ældreboliger. 

Din profil:
Vi forestiller os, at du er uddannet ejendomsservicetekniker eller har en anden teknisk, håndværksmæssig baggrund og at du har hænderne ”skruet rigtigt på”. Du skal endvidere have lyst til udvikle dig inden for det tekniske felt og kunne begå dig på en computer. 

Det er dog mindst lige så vigtigt, at du har lyst til og trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker (borgere, kolleger fra andre faggrupper, pårørende mv.), der alle oplever, at deres henvendelse bør prioriteres højst. Du skal derfor være god til at kommunikere tydeligt og respektfuldt, så der ikke er tvivl om, hvordan og hvornår henvendelsen bliver behandlet.   

Udover at være en dygtig fagperson, der hurtigt kan overskue og prioritere nye opgaver, skal du altså være tillidsvækkende, hjælpsom og i besiddelse af et godt humør, der gør, at du er vellidt blandt både borgere, kolleger og samarbejdspartnere.

Du skal have gyldigt kørekort (B)

Derfor skal du vælge os:
Vi er kendt for at have engagerede og dygtige medarbejdere og har som ambition at vedligeholde en kultur, hvor alle kender deres opgaver og påtager sig det ansvar, der følger med. Vi sørger naturligvis på at klæde dig godt på til opgaven og glæder os til samarbejdet med dig. Din nærmeste leder vil være en af de 4 tekniske serviceledere.

Om afdelingen:
Bygningen varetager alle opgaver der har med bygningsdrift at gøre. I sundhed og omsorg er der ca. 400.000 m² bygninger fordelt på ca. 160.000m² kommunale institutioner og 240.000 m² almene boliger. Den tekniske service organisation er opdelt i 4 distrikter Nord, Midt øst, Midt vest og Syd hvert distrikt har en teknisk serviceleder der organiserer arbejdet for de tekniske servicemedarbejdere i distriktet. Hvert distrikt har 20-25 tekniske servicemedarbejdere tilknyttet. Der er tæt samarbejde mellem de fire distrikter og der arbejdes efter fælles standarder for opgaveløsningen. I bygningsafdelingen er der ud over den tekniske serviceorganisation en bred vifte af dygtige medarbejdere, der tager sig af alt fra at bygge nye plejehjem, administrerer boliger, udfører bygningssyn og står for vedligehold af bygningerne. Alle disse medarbejdere er nære samarbejdspartnere i den tekniske serviceorganisation. 

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt 1. august 2023. 
Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer. Lønniveauet forventes afhængigt af dine erfaringer og kvalifikationer at ligge i niveauet kr. 26.000 til kr. 28.000 mdr. ex. Pension. 
  
Ugentligt timetal: Fuldtid

Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Jan Petersen på telefon +4551575029 eller John Marquard på telefon +4541872133. 

Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
 
Ansøgningsfristen er den 19-06-2023.

Vi forventer at afvikle jobsamtaler torsdag den 22. juni og fredag den 23. juni 2023. 

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.

  
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.

Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 
Leder- og medarbejderroller
Via linket nedenfor finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Rymarken 118, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/teknisk-servicemedarbejder/gfdahu/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843044

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet