BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en struktureret og dynamisk kontormedhjælper til vores kontor 20 timer om ugen til forskellige kontoropgaver. Opgaverne vil primært bestå i arkivering, scanning og opdateringsopgaver samt oprettelse af nye kunder
Du har gerne erfaring med kontorarbejde.
Dine opgaver vil primært være:
- Arkiveringsarbejde
- Opdateringsopgaver
- Oprettelse af nye kunder
- Telefonpasning og kontakt med kunder og medarbejder
- Andre forfaldende opgaver
- Ærindekørsel
- Forberedelse til møder
Vi forventer, at du trives med administrative opgaver, arbejder systematisk og har sans for detaljer.
Du skal forvente dage hvor arbejdstiden er fleksibel pga. opgaver der skal være færdige.
Arbejdstiden vil være på hverdage med mødetid kl. 09.00-13.30.
Der er tale om en fast stilling og vi ansætter derfor ikke en person i sabbat år.
Til dine kvalifikationer hører derudover:
- Skrive og tale dansk da der er tale om en stilling med en del kommunikation mundtlig og skriftlig med kunder og serviceassistenter
- Dygtig til brug af computer og hurtig til navigering samt godt kendskab til Microsoft Office-pakke
- At du kan bevare overblikket når det går stærkt
- Fleksibilitet og engagement
- Du har kørekort til personbil
Månedsløn kr. 14.000,00 plus pension
Har du lyst til at være en del af et engageret team, ser vi frem til at høre fra dig hurtigst muligt.
Mærk din ansøgning Kontormedhjælper i emnefelt.
Med venlig hilsen
Jydan Rengøringsservice ApS
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(15-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Jydan Rengøringsservice ApS, Lægårdsvej, 8520 Lystrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6066158