BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en alsidig, struktureret og dynamisk kundeserviceassistent til vores driftsafdeling. Opgaverne vil være en blanding af kundeservice samt forskellige kontor og praktiske opgaver. Du har gerne erfaring med kontorarbejde og kundeservice evt. som butiksassistent.
Dine opgaver vil primært være:
- Ansættelse af rengøringsassistenter
- Oprettelse og ændringer af nyt eller eksisterende personale
- Telefonpasning og kontakt med kunder og medarbejder
- Koordinering af rengøringsassistenter i forbindelse med ferie og fravær
- Ærindekørsel
- Andre forfaldende opgaver
Vi forventer, at du trives med administrative opgaver, arbejder systematisk og har sans for detaljer.
Du skal forvente dage hvor arbejdstiden er fleksibel pga. opgaver der skal være færdige.
Arbejdstiden vil være:
Mandag, tirsdag, torsdag og fredag kl. 08.00-16.00.
Onsdag kl. 08.00 - 15.30.
Til dine kvalifikationer hører derudover:
- Skrive og tale dansk da der er tale om en stilling med en del kommunikation mundtlig og skriftlig med kunder og serviceassistenter
- Dygtig til brug af computer og hurtig til navigering samt godt kendskab til Microsoft Office-pakke
- At du kan bevare overblikket når det går stærkt
- Fleksibilitet og engagement
- Du har færdiggjort en butiksuddannelse, eller har anden relevant erfaring med kundekontakt
- Du har kørekort til personbil
Start månedsløn kr. 26.000,00, efter 3 måneder kr. 28.000,00 plus pension
Har du lyst til at være en del af et engageret team, ser vi frem til at høre fra dig hurtigst muligt.
Mærk din ansøgning Kundeserviceassistent i emnefelt.
Med venlig hilsen
Jydan Rengøringsservice ApS
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Jydan Rengøringsservice ApS, Lægårdsvej, 8520 Lystrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013036