BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Dit skrivebord er interessant. Her er der alle mulige administrative systemer, en lang og spændende opgaveliste, som du er i fuld gang med, men det må lige vente et øjeblik for nu ringer telefonen og en ny opgave lister sig ind foran. Du tager det med et smil, føler dig inspireret og glædes over at arbejde for og med dygtige folk, der alle vil noget med sit arbejde og hverv. Det hele foregår koordineret og delegeret. Du arbejder selvstændigt og fleksibelt med opgaverne, men du og dine kollegaer er hver eneste dag i tæt kontakt omkring opgaveløsning, kollegial sparring, aflastning og hjælp, samt gode grin. Det hele er lige præcis dig!
AU ph.d. og fondsbetjening på Aarhus Universitet søger en kontorfunktionær til administrativt arbejde for partnerskabs- og fondsbetjening pr. 1. oktober 2023 eller snarest muligt derefter. Stillingen er en tidsubegrænset stilling på mellem 30-37 timer.
Ph.d.-administrationen består af tre afdelinger, hhv. Health ph.d.-administration, NAT og TECH ph.d.-administration og AU ph.d. og fondsbetjening. AU ph.d. og fondsbetjening, som du vil blive en del af består af 6 medarbejdere. Teamet løfter tværgående initiativer og opgaver på AU på ph.d.-området, samt leverer administrativ støtte til Ph.d.-rådet for Uddannelsesforskning, Aarhus Universitets Forskningsfond (AUFF) og Partnerskab for Børneforskning. Du bliver en del af et lille sekretariat med to rådgivere og en journalist.
Dine arbejdsopgaver
Som kontorfunktionær er din primære opgave at indgå i den administrative drift i.f.t betjening af Ph.d-rådet for Uddannelsesforskning og Partnerskab for børneforskning. Vi i sekretariatet løser sammen med formandsskabet i Ph.d.-rådet for Uddannelsesforskning og Partnerskab for børneforskning formålsopgaverne, hvor vi tilstræber at have en høj kvalitet. I dit daglige har du de administrative opgaver i tæt sammenspil med dygtige kollegaer, der har den faglige del af opgaveløsningen. De to rådgivere har det overordnede ansvar for betjeningsopgaven bistået af din kyndige, administrative hjælp.
Dine opgaver vil primært bestå af:
- Planlægning og praktisk afvikling af møder og faglige arrangementer
- Udarbejdelse af diverse dokumenter
- Kommunikation til samarbejdspartnere og bevillingshavere
- Ansvarlig for diverse administrative og digitale systemer
- Opdatering af hjemmeside
- Opfølgning på ansøgninger og bevillinger
- Invitation af faglige bedømmere
- Tovholder på diverse processer
- Journalisering
- Booking af rejser, møder, kalendere mm.
- Afregning af honorarer, rejseafregninger, godkendelse af fakturaer og øvrigt arbejde omkring økonomistyring
Dine kompetencer
Du har en baggrund inden for administrationsområdet. Grundighed og struktur falder dig naturligt. Du har erfaring med mangfoldige driftsopgaver og har let ved at sætte dig ind i diverse administrative og digitale systemer. Du holder af at arbejde med opgaver i en politisk ledet organisation, og ved, at rettighed, fleksibilitet og kvalitetskrav følger med. Du forstår, at vi arbejder i ”bagkontoret”, og at vores vigtigste opgave er, at formandskaberne lykkes. Derfor møder du naturligt dine samarbejdspartnere med venlighed og imødekommenhed. Som kollega er du positiv og hjælpsom. Du bærer en faglig stolthed, du vil noget med dit arbejde og bidrager med dine faglige perspektiver. Du elsker arbejdsfællesskaber, du bidrager til et godt og stærkt fagligt miljø og går på arbejde med højt humør.
Vi forventer, du taler og forstår dansk og engelsk.
Spørgsmål til stillingen
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Helle Eliasen tlf.: +45 45 93508288 eller mail hte@au.dk
Arbejdsstedet er AU ph.d. og fondsbetjening, Jens Baggesens vej 53, bygn. 5220-320, 8200 Aarhus N
Vi forventer at afholde samtaler uge 33.
Ansættelsesgrundlag
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Skatteministeriet og HK/Stat
Ansøgning
Din ansøgning skal indeholde følgende:
- Ansøgning
- Curriculum Vitae
- Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)
- Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet
Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.
Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.
Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.
Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.300 medarbejdere med en årlig omsætning på 7,0 mia. kr. Læs mere på www.au.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Universitet, Jens Baggesens Vej 53, 8200 Aarhus N
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://AU.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c1a2f56f-1950-40b8-b0c6-adc33e4c734c
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875300