Inspectly ApS: Customer Succes Specialist til SaaS virksomhed i vækst

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at rådgive kunder og sikre, at de får den bedste start hos Inspectly? Har du teknisk indsigt og lyst til at formidle det på en letforståelig måde? Så er du måske vores nye kollega.

Hos Inspectly leder vi efter en Customer Success Specialist, der vil hjælpe os med at sikre, at vores kunder får en fantastisk oplevelse i deres møde med Inspectly. Dette lige fra onboarding til løbende opfølgning. Der er tale om en forholdsvis nyetableret afdeling, så ud over den gode energi i teamet, vil du vil have stor mulighed for at præge retningen. Afdelingen vil befinde sig i spændingsfeltet mellem salg, Customer Care og produktudvikling, så du skal have mod på at bygge noget nyt og spændende op i samarbejde med resten af holdet.

 

Selve jobbet
Du kommer til at arbejde med hele kunderejsen fra første onboarding af en ny kunde til det værdifulde retention-arbejde målrettet eksisterende kunder. Du skal derfor have mod på at være i tæt dialog med vores kunder. Det kommer du til at arbejde med på mange forskellige platforme (telefon, e-mail, livechat m.v.), og derfor kræver det et godt overblik, når du skal jonglere mellem disse.

Din fornemste rolle er at sikre, at eksisterende og nye kunder altid får det bedste ud af den løsning, vi leverer. Derfor ser vi gerne, at du er proaktiv i din rolle. Der lægges vægt på den gode kundeoplevelse, og du motiveres derfor af at levere konkrete løsninger i øjenhøjde med kunden.

Inspectly er et SaaS produkt, som understøtter virksomheder i bygge- og anlægsbranchen i deres arbejde med kvalitet og kvalitetssikring af det udførte arbejde.

I jobbet vil du:

  • Bruge det meste af din tid i kontakt med vores fantastiske kunder.
  • Onboarde og guide vores kunder i brugen af vores platform, alt imens du identificerer kundens behov og gør dem opmærksomme på løsninger i vores system.
  • Opdatere vores interne databaser med information omkring tekniske udfordringer og den viden og indsigt, du opsnapper gennem kundekontakten.
  • Afdække og handle på udfordringer, barrierer og muligheder omkring Customer Success-teamets effektivitet og skalerbarhed, så vi hele tiden bliver bedre i vores arbejde.
  • Informere kunder om nye produkter og funktioner i platformen. I nogle tilfælde med henblik på mersalg.
  • Tage del i projekter på tværs af afdelinger, hvor Customer Success spiller en rolle.

 

Din profil
Vi har en forventning om, at du kommer fra en tilsvarende stilling og har god erfaring med det, der definerer en god Customer Success-afdeling.

Vi ser gerne, at du har flere af disse kompetencer og karaktertræk:

  • Erfaring fra en Customer Success rolle
  • Du går højt op i at levere en stabil høj kundetilfredshed.
  • Du har en god teknisk forståelse eller er nysgerrig og indstillet på at arbejde med tekniske løsninger.
  • Du har lyst til at udfordre og optimere de arbejdsprocesser, du arbejder med.
  • Du er nysgerrig på, hvordan du kan tilføre mere værdi i dine kundedialoger.
  • Har du erfaring med afholdelse af webinarer eller online undervisning, vil det være en fordel.
  • Du er en udbredt teamplayer, som forstår at udsætte egne behov for teamets bedste.
  • Har lysten og evnen til at tage ejerskab over din og afdelingens succes
  • Det er naturligt for dig at tale og skrive dansk og engelsk. Har du kendskab til andre sprog eks. Hollandsk eller Svensk, er det kun en fordel.  
  • Det vil ydermere være en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til byggebranchen.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig for os. Det er det derimod, at du har lysten til at udvikle dig i et fællesskab og blive den bedste til det, du laver.

 

Vi tilbyder dig 
De allerbedste rammer, der gør, at du kan udvikle dig professionelt og personligt og med god work-life balance. Du vil få et solidt indblik i bygge- og anlægsbranchen og vil kunne sparre med vores mange dygtige kollegaer, også på tværs af huset. 

Som arbejdsplads går vi meget op i at alle går glade på arbejde. Derfor er åbenhed, humor og sparring iblandt kolleger en vigtig del af hverdagen. 

Vi har et fantastisk sammenhold og en social hverdag, med mange grin og med lysten til en fokuseret indsats. Vi tilbyder dig en sund hverdag for krop og sjæl, med frugtordning, frokostordning samt . Herudover latter med kollegaerne over et spil bordtennis, bordfodbold, dart eller en omgang arkadespil eller Disc golf. 

Send venligst både ansøgning og cv, har du spørgsmål er du velkommen til at kontakt CSO Thomas Normann Frennesen på tlf. 61600059

https://inspectly.com/da/karriere/customer-success-specialist

Om Inspectly
Inspectly er en softwarevirksomhed, som udvikler og sælger en softwareplatform henvendt til bygge- og anlægsbranchen. Vores mission er at understøtte vores kunder i deres arbejde med kvalitet. Vi ønsker at være vores kunders virtuelle kvalitetschef og derigennem sikre værdifuld viden på baggrund af den dataindsamling, der løbende sker på byggeprojekterne. Vi understøtter registrering af dokumentation, kommunikation og dokumenthåndtering mellem virksomhedens ansatte på både kontor og byggeplads. 

Inspectly ApS er beliggende i Lystrup nord for Aarhus, og vi er pt. 27 glade medarbejdere

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Inspectly ApS, Lægårdsvej, 8520 Lystrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: career@inspectly.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5906020

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet