BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en medarbejder til varetagelse af afdelingens administrative opgaver i forskning og undervisning samt til funktionen som personlig assistent for den kliniske lærestolsprofessor.
Led- og Bindevævssygdomme er en medicinsk afdeling på Aarhus Universitetshospital. Vi varetager både almindelige og komplicerede forløb af disse sygdomme samt forskning og undervisning i sygdommene og deres behandling.
Den kliniske lærestolsprofessor leder forskningen i samarbejde med afdelingens anden professor, de seks kliniske lektorer og forskningsaktive speciallæger. På afdelingen har vi aktuelt 6 ph.d.-studerende, to forskningsårsstuderende, to forskningssygeplejersker, en bioanalytiker samt et større antal tilknyttede forskere.
Som forskningsadministrator og den kliniske lærestolsprofessors personlig assistent har du en rolle i det daglige arbejde for at forskningen og studenterundervisningen fungerer, og som koordinator og kontaktperson for de studerende og universitetet. Dit aktive medansvar har betydning for afdelingens liv og arbejdsglæde.
Dine opgaver som forskningsadministrator omfatter blandt andet håndtering af kontrakter og tilladelser samt økonomi i forbindelse med forskningsprojekter, projektstyring i klinisk forskningsenhed, administration af forskningspersonale, opdatering af diverse forskningsrelaterede informationer herunder universitetets forskningshjemmeside, opdatering af forskningspublikationer i PURE for professorer og kliniske lektorer, udarbejdelse af forskningsstatistikker til diverse formål, superbruger i IT-systemer både på AUH og AU, indkøb og øvrige ad hoc opgaver.
Dine opgaver som personlig assistent for den kliniske lærestolsprofessor omfatter blandt andet rejseplanlægning, kalenderstyring, forberedelse af mødemateriale/præsentationer samt skriftlig og mundtlig kontakt med interessenter nationalt og internationalt, mødeplanlægning (tilrettelæggelse af møder, kurser, ph.d.-forsvar, symposier, herunder programlægning, lokalebooking, forplejning, rejser, hotelbooking og øvrige praktiske opgaver), koordinering og praktisk forberedelse af medicinstuderendes klinikophold i samarbejde med lektorerne.
Vi forestiller os, at du
- har dokumenterbare mundtlige og skriftlige engelskkundskaber på forretningsniveau
- har gode samarbejdsevner, er fleksibel og serviceorienteret
- kan bevare overblik, humor og venlighed i en travl hverdag med mange bolde i luften
- er fagligt kompetent og god til at strukturere tid og opgaver
- er god til planlægning, styring og koordinering med blik for både detaljen og helheden
- er ansvarsfuld, selvstændig og robust
- er proaktiv, initiativrig og selvstændig, trives med uforudsigelighed og til tider korte tidsfrister
- har stærke og alsidige IT-kompetencer med interesse og flair for nye systemer.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke vigtigst. Erfaring fra en lignende administrativ stilling eller tilsvarende opgaver samt kendskab til systemerne på Aarhus Universitet og Aarhus Universitetshospital er en fordel, men ikke et krav.
Vi tilbyder
- et attraktivt job i en afdeling med fokus på tillid, åbenhed og dialog
- et dynamisk og udviklingsorienteret miljø med et højt fagligt niveau
- afvekslende opgaver i tæt samarbejde med professorer, lektorer og forskere
- indflydelse på tilrettelæggelsen af din arbejdsdag i respekt for opgaveløsningen
- indflydelse på processtyring i vores voksende kliniske forskningsenhed.
Stillingen er gennemsnitligt 37 timer/uge. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst indgået mellem Danske Regioner og HK. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest. Der er 3 måneders prøvetid. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
Ansættelsessamtaler finder sted torsdag d. 24. august 2023, kl. 15-18.
Flere oplysninger om stillingen kan fås hos klinisk lærestolsprofessor Ellen-Margrethe Hauge, telefon 2478 6025 eller mail ellen.hauge@clin.au.dk
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://midtjob.dk/ad/forskningsadministrator-og-personlig-assistent-til-led-og-bindevaevssygdomme-aar/s2wxc5/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874408