Dynamisk kundeservicekonsulent søges til alsidige opgaver i driftsafdelingen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Genopslag, da vi forsat ikke har fundet den rette til stillingen. 

Vi søger en alsidig, struktureret og dynamisk kundeservice konsulent til vores driftsafdeling. Opgaverne vil bestå i kontakt til vores kunder samt forskellige kontor og praktiske opgaver.

Du vil være en del af vores team som håndterer rekruttering af rengøringsassistenter og koordinering af opgaver.

Vi arbejder målrettet med kundeservice og du vil her spille en stor rolle i løbende kontakt med eksisterende kunder hvor også kundebesøg vil indgå. Du vil her have én dag pr. uge hvor du kører kundebesøg. Der stilles bil til rådighed for opgaven.

Du har gerne en baggrund som butiksassistent eller indenfor kundeservice.

 

Dine opgaver vil primært være:

  • Ansættelse af rengøringsassistenter
  • Oprettelse og ændringer af nyt eller eksisterende personale
  • Telefonpasning og kontakt med kunder og medarbejder
  • Kundeservice
  • Reklamationsbehandling
  • Kundebesøg
  • Koordinering af rengøringsassistenter i forbindelse med ferie og fravær
  • Ærindekørsel
  • Andre forfaldende opgaver

 

Vi forventer, at du trives med administrative opgaver, arbejder systematisk og har sans for detaljer. 

Du skal forvente dage hvor arbejdstiden er fleksibel pga. opgaver der skal være færdige. 

 

Arbejdstiden vil være:

4 dage pr. uge kl. 08.00 - 16.00.

1 dag pr. uge i tidsrummet ca. kl. 06.00 - 18.00 hvor du kører kundebesøg. Arbejdstiden afhænger på disse dage af køreafstanden. Ekstra arbejdstimer flexes ud på øvrige dage.

 

Til dine kvalifikationer hører derudover: 

  • Skrive og tale dansk da der er tale om en stilling med en del kommunikation mundtlig og skriftlig med kunder og serviceassistenter
  • Dygtig til brug af computer og hurtig til navigering samt godt kendskab til Microsoft Office-pakke
  • At du kan bevare overblikket når det går stærkt
  • Fleksibilitet og engagement
  • Du har færdiggjort en butiksuddannelse, eller har anden relevant erfaring med kundekontakt
  • Du har kørekort til personbil

Månedsløn kr. 26.000,00 plus pension 

Har du lyst til at være en del af et engageret team, ser vi frem til at høre fra dig hurtigst muligt.

 

Mærk din ansøgning Kundeserviceassistent i emnefelt.

 

Med venlig hilsen

Jydan Rengøringsservice ApS

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Jydan Rengøringsservice ApS, Lægårdsvej, 8520 Lystrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6134100

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet