BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Sociallægeinstitutionen, Aarhus Kommune, søger en driftsunderstøtter til understøttelse af ledelsen og centrets arbejde som helhed. Den ugentlige arbejdstid er 30-37 timer, og stillingen ønskes besat fra 1. oktober 2023 ellers snarest derefter.
Om jobbet:
Som driftsunderstøtter i Sociallægeinstitutionen får du til opgave at understøtte den daglige drift og bidrage til, at vi lykkes med at nå vores mål.
Som driftsunderstøtter vil dine primære arbejdsopgaver være, at:
- understøtte centerchefen og den øvrige ledelse i den daglige drift samt den faglige og organisatoriske udvikling.
- understøtte opgaver ind i arbejdsmiljøarbejdet og i det lokale MED-udvalg, herunder varetagelse af de administrative opgaver i forbindelse med planlægning, afholdelse og opfølgning på møder.
- understøtte samarbejder på tværs af Aarhus Kommune, med Regionen samt øvrige private og frivillige aktører.
- samarbejde med Staben og øvrige driftsunderstøtter/udviklingsmedarbejdere på tværs af Aarhus Kommune.
- udarbejdelse af skriftlige notater samt andre ad hoc opgaver i relation til den politiske betjening.
- understøtte udviklings – og fondsprojekter i SI.
Du vil få kontor og primær funktion på Fredens Torv 6.
Din profil:
Vi søger en driftsunderstøtter, som:
- Har en lang videregående uddannelse eller en mellemlang uddannelse med en overbygning. Det kunne f.eks. være en kandidat i folkesundhedsvidenskab, sociologi eller lignende.
- Har kendskab til det social- og/eller sundhedsfaglige område, og en erfaring i at sætte dette i en beskæftigelsesrettet kontekst.
- Kan begå sig i en stor og kompleks politisk organisation, hvor man skal kunne understøtte i at finde løsninger, som holder både fagligt og organisatorisk.
- Er team-orienteret, men også trives med at gribe og løbe med opgaver selv, inkl. administrative og praktiske opgaver.
- Er fleksibel og omstillingsparat og klar til at løse mange forskelligartede opgaver.
- Har lyst og evner til at understøtte arbejde med data.
Derfor skal du vælge os:
Vi kan tilbyde en arbejdsplads:
- med et godt arbejdsmiljø samt en engageret medarbejdergruppe og et stærkt lederteam.
- i udvikling og med et vedvarende fokus på udvikling af vores indsatser både internt og i samarbejde med vores samarbejdspartnere.
- med en tværfaglig medarbejdsgruppe, mangeartede opgaver og mange forskellige samarbejdspartnere.
- med mulighed for faglig udvikling samt mulighed for selv at byde ind i forhold til opgaveporteføljen.
Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
Ugentligt timetal: 30-37 timer.
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til centerchef Lene Borgbjerg, telefon 4185 8277.
Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Ansøgningsfrist: 13-08-2023
Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag d. 22. august 2023.
Om os
Sociallægeinstitutionen er center med flere typer af opgaver og er organisatorisk placeret i MSB (Magistraten for Sociale Forhold og Beskæftigelse), men har samarbejdsflader i hele kommunen. I centret varetages indsatser for voksne borgere med erhvervet hjerneskade - både bostøtte, neuropsykologisk beskæftigelsesrettet rehabilitering samt koordinering og rådgivning for borgere, som rammes af erhvervet hjerneskade. Centret rummer tillige to afdelinger med sundhedsfagligt personale, hvor den ene afdeling arbejder med sundhedsunderstøttende indsatser for sygemeldte (Vejlby Centervej), og den anden afdeling (Fredens Torv) leverer sundhedsindsatser til den øvrige del af jobcentret. Endelig rummer centret Gratis Psykologhjælp for unge og en administration. I centret arbejdes der med at styrke borgernes funktionsniveau, deltagelse og beskæftigelse og med at mindske den sociale ulighed i sundhed.
Der er aktuelt ca. 90 medarbejdere i centret. Medarbejdergruppen består primært af socialpædagoger, psykologer, læger, fysioterapeuter og administrativt personale.
Sociallægeinstitutionens ledelse udgøres af centerchef Lene Borgbjerg og fem afdelingsledere.
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/
De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
13-08-2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Fredens Torv 6, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/driftsunderstotter-til-sociallaegeinstitutionen/x6f6r3/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874338