BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du i en omskiftelig hverdag omgivet af gode, kompetente kolleger, systemopgaver og masser af planlægning? Brænder du for effektiv systemunderstøttelse og for at yde dit aktive bidrag til optimering af processer og samarbejde på tværs af funktioner og afsnit? Så er det muligvis dig, vi er på udkig efter.
Om os
I Arts Studier understøtter vi gode studieforløb gennem planlægning, vejledning, sagsbehandling og uddannelsestilrettelæggelse, og vi medvirker til at omsætte de faglige og ledelsesmæssige beslutninger på uddannelsesområdet. Vi er en afdeling præget af stærk faglighed, fleksibilitet og nysgerrighed, og vi har et tæt samarbejde med de faglige miljøer på fakultetet og med hinanden i studieadministrationen.
Stillingen er placeret i afsnittet for undervisnings- og eksamensadministration (UVAEKA), hvor vi er 35 medarbejdere. Afsnittet er organiseret i teams, hvor vi sammen løser og udvikler de administrative opgaver i forbindelse med undervisnings- og eksamensplanlægningen og optagelsen af vores efter- og videreuddannelsesstuderende. Vores opgaver løses i tæt dialog og samarbejde med afdelingsledere og undervisere på vores tre institutter samt vores kolleger i de andre afsnit.
Jobbet
Vi søger en kollega, der kan arbejde og bidrage i feltet mellem systemer, administrative processer og brugerbehov. Du får en central rolle i at understøtte de forandringer, studieadministrationen løbende står overfor, både hvad angår nye systemer, nye forretningsprocesser og nye måder at (sam-)arbejde på. Vi forventer, du har dyb og bred forståelse for IT-systemer, og at du kan påtage dig en betydende rolle i forhold til at designe løsninger, der får det bedste frem i både vores systemer og i os som afdeling og organisation. Du er en stærk formidler og evner at oversætte og omsætte behov i forretningen og driften.
Vi er i gang med at udvikle og ibrugtage flere software robotter (RPA), og du kommer til at bistå kolleger med at finde områder, hvor vi ved hjælp af robotter kan skære hjørner og erstatte tunge og manuelle arbejdsgange med automatiseringer. Du er omhyggelig og har fokus på detaljerne og gennemtester nye løsninger, inden du trykker på knappen.
Du indgår desuden i afdelingens øvrige opgaver efter behov og kvalifikationer.
Vi har et tæt samarbejde med hinanden i afdelingen og i Studier, og med fagmiljøerne på fakultetet. Du skal derfor have lyst til at arbejde teambaseret og dele viden og opgaver.
Om dig
Du er en del af et arbejdsfællesskab og spiller en central rolle i den studieadministrative drift. For at lykkes med opgaven skal du have flair for teknik og systemer, så du med indgående kendskab til vores IT-systemer aktivt kan være med til at udvikle vores arbejdsgange. Derudover er det afgørende, at du har gode kommunikative evner, så du kan oversætte og formidle de gode løsninger, teknik og afhængigheder til dine kolleger, til de studerende og til fagmiljøerne. Du er ambitiøs på egne og afdelingens vegne og har lyst til at arbejde teambaseret og deler gerne viden og opgaver.
Arbejdsopgaver
- Beskrive og optimere processer og services
- Afdække og omsætte idéer og behov til konkrete administrative og/eller digitale løsninger
- Udvikle, teste og implementere automatiseringer
- Sikre gode og stringente metode- og arbejdsgangsbeskrivelser på tværs af afdelingen samt metode for vedligehold og opfølgning blandt andet i forbindelse med implementering af nye IT-systemer
- Lettere projektledelsesopgaver.
Din profil
Vi lægger derfor vægt på, at du har:
- en kandidatuddannelse
- god forretnings- og organisationsforståelse
- evne til at arbejde metodisk og struktureret og have fokus på detaljen
- gode kommunikations- og samarbejdsevner både i det nære team og på tværs af organisationen
- talent og motivation for at arbejde med koordination og effektiv systemunderstøttelse
- erfaring med automatisering af arbejdsgange (fx Microsoft Power Automate) vil være en fordel men er ikke et krav.
Da forandring er en del af vores hverdag, er det vigtigt, at du har gåpåmod og er indstillet på skiftende opgaver og samarbejdsrelationer.
Vi tilbyder blandt andet flekstid, gode kompetenceudviklingsmuligheder, gode og kompetente kolleger og udfordrende opgaver, som du i stor udstrækning kan være med til at præge og udvikle.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling og tiltrædelse er snarest muligt.
I henhold til gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og Akademikernes Centralorganisation.
Arbejdsstedet
Arbejdsstedet er Tåsingegade 3, 8000 Aarhus C.
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til afsnitsleder Mette Qvist Jensen, mqj@au.dk, tlf. 2980 1034.
Ansøgningen
Ansøgningen indsendes online. Samtaler forventes afholdt uge 34.
Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.
Faculty of Arts
Arts er et af fem hovedområder på Aarhus Universitet.
Arts bidrager til Aarhus Universitets forskning, talentudvikling, videnudveksling og uddannelser.
Med omkring 550 videnskabelige medarbejdere, 240 ph.d.-studerende, 9.500 bachelor- og kandidatstuderende samt 1.500 studerende på efter/videreuddannelse udgør Arts et stærkt og mangfoldigt forsknings- og uddannelsesmiljø.
Arts består af Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse. Enhederne huser hver især stærke fagmiljøer og danner udgangspunkt for interdisciplinær forskning og uddannelse.
Fagmiljøerne og uddannelserne på Arts indgår i internationale samarbejder og har et fælles mål om at bidrage til udviklingen af viden, velfærd og kultur i interaktion med det omgivende samfund.
Læs mere på arts.au.dk
Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.
Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.300 medarbejdere med en årlig omsætning på 7,0 mia. kr. Læs mere på www.au.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Universitet, Tåsingegade 3, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://AU.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=089dc9d1-75b7-4f5d-b1aa-ca99217ca6a9
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875130