BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en struktureret og serviceminded person med erfaring inden for administration og kundeservice? Eller er du lærenem og klar til at udvikle dine kompetencer i en dynamisk virksomhed? Vi søger en kandidat til virksomhed i Lystrup. Der søges en dygtig administrativ medarbejder til vikariat på 20 uger og mulighed for fastansættelse.
Det er til en førende virksomhed inden for salg af værktøj, haverværktøj og grilludstyr til gør-det-selv-markedet i Norden. Virksomheden er kendt for deres høje kvalitet og brede sortiment, og de mangler nu en engageret medarbejder til at styrke deres team.
Arbejdsopgaver
- Besvare telefonopkald og varetage mailbox.
- Taste, rette og annullere ordrer.
- Søge og stoppe forsendelser.
- Videresende reklamationer og afslutte erstatningssager.
- Finde priser og håndtere opgaver fra salgsafdelingen, herunder omfakturering, tastning af ordrer, opfølgning på kampagneordrer og finde fejlleverede forsendelser.
- fejlpluk på lager, herunder kreditering.
- Kreditering af returpakker fra webshops.
- Søge ordrer frem for både B2B og B2C kunder.
- Hjælpe lageret med ordrer, der er gået i fejl, og kreditering ved plukningsfejl.
- Oprette nye kunder i AX, sørge for bogholderiet får besked og sætter kredit.
- Hjælpe logistikafdelingen med ordrer og teste nye ændringer i AX samt svare på spørgsmål vedrørende opgaver.
Faglige Kvalifikationer
- Erfaring med administrativt arbejde og kundeservice er en fordel, men ikke et krav.
- Kendskab til AX og Microsoft Office
- Gode IT-kompetencer og evne til hurtigt at sætte sig ind i nye systemer.
- Kan både dansk og engelsk på flydende niveau, Tysk vil være en fordel
Personlige kvalifikationer
- Struktureret og selvkørende.
- Serviceminded og god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt.
- Lærenem og åben for at tilegne sig nye færdigheder.
- Proaktiv og løsningsorienteret tilgang til arbejdsopgaver.
- Teamplayer med god evne til at samarbejde på tværs af afdelinger.
Særlige forhold
- Vikariat på 20 uger, mulighed for fastansættelse ved rette match
- Fleksibel i sommerferieperioden
- Hurtig opstart - snarest muligt
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-MLK-U22".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Mulig opstartsdato
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6056544